Ured za međuuniverzitetsku saradnju u zemlji i inostranstvu
Tuzla, 29.08.2024. godine
Univerzitet Alanya Alaaddin Keykubat u Turskoj je objavio konkurs za dodjelu još jedne (1) stipendije studentima Univerziteta u Tuzli za ljetni semestar akademske 2024/25. godine, i to iz Erasmus+ Projekta za 2024. godinu.
Ova jedna (1) stipendija je namjenjena isključivo studentima I ciklusa studija Filozofskog fakulteta, Odsjek za turski jezik i književnost.
O STIPENDIJI
Stipendija obuhvata putne troškove u iznosu od 360 EUR i mjesečnu stipendiju u iznosu od 800 EUR. Viza, dozvola za boravak i osiguranje nisu obuhvaćeni ovom stipendijom, te je stipendista dužan ove troškove snositi sam.
Putni troškovi se izračunavaju uz pomoć „Distance Calculator“ dostupnog na sljedećem linku:
https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/resources/distance-calculator_en).
VAŽNA NAPOMENA: Stipendija se isplaćuje nakon što student/ica stigne na partnerski univerzitet, prijavi se njihovom Uredu za međunarodnu saradnju, otvori svoj devizni žiro-račun, zvanično započne semestar te predoči Ugovor o učenju (Learning Agreement) potpisan od strane oba univerziteta.
Dosadašnja iskustva studenata su pokazala da studentu prva uplata bude između prve i treće sedmice semestra. Stipendija se isplaćuje u dvije (2) rate. Prva rata se isplaćuje u iznosu od 80% od ukupnog iznosa stipendija, a 20% se isplaćuje na kraju semestra.
Ovo pojašnjenje u vezi stipendije koje smo dobili sa Univerziteta Alanya Alaaddin Keykubat: „80 % of the grant is transferred to the student's € account once she/he has her/his resident permit card here. The rest is transferred after the mobility finishes and the student fills out the EU survey which will be sent to them after the mobility. The student can either open a bank account here in Türkiye after the resident permit card process is finished or can use their € bank account in Bosnia-Herzegovina but in that case banks have commissions during the transfer. As our university does not have a dormitory, our incoming students either rent a flat or stay in a private dormitory in Alanya and cover the expenses by themselves. They can use the bus connection. They can have lunch for a small amount of money in the mensa where the students have lunch on campus.”
KORISNE INFORMACIJE
- Više informacija o studiranju na Univerzitetu Alanya Alaaddin Keykubat: https://aday.alanya.edu.tr/, https://ogrbilgi.alanya.edu.tr/, https://aday.alanya.edu.tr/international-student/
- Website: https://www.alanya.edu.tr/
- Videa o AAKU: https://www.youtube.com/watch?v=uK3Y_qGbF6c; https://www.youtube.com/watch?v=Hc1mtOoZpSQ; https://www.youtube.com/watch?v=Z-vGEKojodA.
- Link za Odsjek za turski jezik: https://tdb.alanya.edu.tr/
- Ured za međunarodnu saradnju: https://dik.alanya.edu.tr/
- Kontakt email: erasmusincoming@alanya.edu.tr, international@alanya.edu.tri erasmus@alanya.edu.tr.
- Erasmus Coordinator: Gülsiye Bıçak (gulsiye.bicak@alanya.edu.tr; +90 (0)242-510 60 66/1045)
- Adresa: Alanya Alaaddin Keykubat University, International Relations Office
Kestel Mahallesi, Üniversite Caddesi, No.: 80 PK: 07425
Alanya/Antalya/ TÜRKİYE
ROK ZA DOSTAVLJANJE DOKUMENATA JE 23.09.2024. GODINE
Ured nominuje studenta 01.10.2024. godine.
Potrebna dokumentacija za studente:
- Prijavni obrazac
- Fotografija (formata 35×45 mm) (studenti nose sa sobom na mobilnost)
- Fotokopija pasoša (stranica sa generalijskim podacima)
- CV na engleskom jeziku (https://europass.cedefop.europa.eu/documents/curriculum-vitae)
- Motivaciono pismo na engleskom jeziku
- Prijedlog Erasmus+ Learning Agreement
- Certifikat ili potvrda o poznavanju engleskog jezika, minimalno nivo B1 (studenti imaju nekoliko opcija, a Ured vam može dati više informacija)
- Za studente I ciklusa: Uvjerenje o položenim ispitima – prevedeno na engleski jezik
- Za studente II ciklusa (kada aplicira tokom I semestra dok sluša po prvi put predmete): Prepis ocjene sa I ciklusa studija ILI Uvjerenje o položenim ispitima na I ciklusu studija ILI Dodatak diplomi – prevedeni na engleski jezik
- Za studente II ciklusa (kada aplicira nakon odslušanog I i/ili II semestar: Uvjerenje o položenim ispitima na II ciklusu studija – prevedeno na engleski jezik
- Za studente III ciklusa: Uvjerenje o položenim ispitima – prevedeno na engleski jezik
- Za studente III ciklusa (koji su tek upisali III ciklus i nemaju položenih predmeta): Potvrda o statusu studenta – prevedena na engleski jezik
Prijave dostaviti putem e-maila: mirha.mujkanovic@untz.ba sa napomenom PRIJAVA ZA ERASMUS+ ALANYA ALAADDIN KEYKUBAT. Svi dokumenti moraju biti dostavljeni na engleskom jeziku, potpisani i skenirani u PDF formatu sa jasno naznačenim imenom i prezimenom kandidata i nazivom svakog dokumenta (primjer: CV_First Name, Last Name). Learning Agreements se dostavljaju lično u Ured (ukupno četiri kopije).
VAŽNO: Odabir kandidata se vrši u skladu sa Pravilnikom o međunarodnoj mobilnosti Univerziteta u Tuzli i Kriterijma za mobilnost studenata: Studenti.
Za sve dodatne informacije Ured za međuuniverzitetsku saradnju vam stoji na raspolaganju.
Kontakt informacije:
Ured za međuuniverzitetsku saradnju u zemlji i inostranstvu
Dr. Tihomila Markovića 1 (Rektorat Univerzitata u Tuzli, kancelarija br. 8)
E-mail: mirha.mujkanovic@untz.ba
Tel: +387 35 300 534