Erasmus+ stipendija u zimskom ili ljetnom semestru 2024/25. na Univerzitetu Adiyaman, Turska (studenti)

Ured za međunarodnu i međuuniverzitetsku saradnju
Tuzla, 21.11.2024. godine

 

Univerzitet Adiyaman u Turskoj objavio je konkurs za dodjelu jedne (1) stipendije studentima I ciklusa studija Univerziteta u Tuzli za akademsku 2025/26. godine koja se može iskoristiti ili u zimskom ili u ljetnom semestru.

 

Prijaviti se mogu studenti sljedećih fakulteta Univerziteta u Tuzli:

  • Ekonomskog fakulteta
  • Filozofskog fakulteta:
  1. a) Odsjek za turski jezik i njiževnost i
  2. b) Odsjek za sociologiju, studijski program Politologija/međunarodni odnosi i diplomatija/

 

O STIPENDIJI

Stipendija obuhvata putne troškove u iznosu od 360 EUR i mjesečnu stipendiju u iznosu od 800 EUR za period od četiri (4) mjeseca (120 dana), koliko traje semestar. Viza, dozvola za boravak i osiguranje nisu obuhvaćeni ovom stipendijom, te je stipendista dužan ove troškove snositi sam. Putni troškovi se izračunavaju uz pomoć „Distance Calculator“ dostupnog na sljedećem linku: https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/resources/distance-calculator_en).

VAŽNA NAPOMENA: Stipendija se isplaćuje nakon što student/ica stigne na partnerski univerzitet, prijavi se njihovom Uredu za međunarodnu saradnju, otvori svoj devizni žiro-račun, zvanično započne semestar te predoči Ugovor o učenju (Learning Agreement) potpisan od strane oba univerziteta.

Dosadašnja iskustva studenata su pokazala da prva uplata bude između prve i treće sedmice semestra. Stipendija se najčešće isplaćuje u dvije (2) rate. Prva rata se isplaćuje u iznosu od 70% od ukupnog iznosa stipendija, a 30% se isplaćuje na kraju semestra. Neki od partnerskih univerziteta mogu primijenjivati drugačiji plan isplate stipendija, a studenti te informacije mogu dobiti direktno od Uredu za međunarodnu saradnju na partnerskom univerzitetu.

 

Više informacija o Univerzitetu Adiyaman i lista predmeta dostupni su na sljedećim linkovima:

 

Akademski kalendar na Univerzitetu Adiyaman:

Semestar 1 počinje: 15. septembra; Ispitni rokovi: 01. – 15. januara

Semestar 2 počinje: 15. februar; Ispitni rokovi: 01. – 15. juna

 

Kontakt osoba na Univerzitetu Adiyaman je Assist. Prof. Meltem ÖZEL, Erasmus+ Institutional Coordinator, email: erasmus@adiyaman.edu.tr.

 

ROKOVI ZA PRIJAVU:

 

  1. ZA ZIMSKI SEMESTAR: 11.04.2025. GODINE

Ured nominuje studente 17.04.2025. godine. 

 

  1. LJETNI SEMESTAR: 03.11.2025. GODINE

Ured nominuje studente 07.11.2025. godine. 

 

 Potrebna dokumentacija za studente:

  1. Prijavni obrazac
  2. Fotografija (formata 35×45 mm) (studenti nose sa sobom na mobilnost)
  3. Fotokopija pasoša (stranica sa generalijskim podacima)
  4. CV na engleskom jeziku
  5. Motivaciono pismo na engleskom jeziku
  6. Prijedlog Erasmus+ Learning Agreement
  7. Certifikat ili potvrda o poznavanju engleskog jezika, minimalno nivo B1(studenti imaju nekoliko opcija, a Ured vam može dati više informacija)
  8. Za studente I ciklusa: Uvjerenje o položenim ispitima – prevedeno na engleski jezik

 

Prijave dostaviti putem e-maila: mirha.mujkanovic@untz.ba sa napomenom PRIJAVA ZA ERASMUS+ Adiyaman. Svi dokumenti moraju biti dostavljeni na engleskom jeziku, potpisani i skenirani u PDF formatu sa jasno naznačenim imenom i prezimenom kandidata i nazivom svakog dokumenta (primjer: CV_First Name, Last Name). Learning Agreements se dostavljaju lično u Ured (ukupno četiri kopije).

 

VAŽNO: Odabir kandidata se vrši u skladu sa Pravilnikom o međunarodnoj mobilnosti Univerziteta u Tuzli i Kriterijma za mobilnost studenata: Studenti.

 

Za sve dodatne informacije Ured za međuuniverzitetsku saradnju vam stoji na raspolaganju.


Kontakt informacije:

Ured za međunarodnu i međuuniverzitetsku saradnju
Dr. Tihomila Markovića 1 (Rektorat Univerzitata u Tuzli, kancelarija br. 8)
E-mail: mirha.mujkanovic@untz.ba
Tel: +387 35 300 534