Ured za međuuniverzitetsku saradnju u zemlji i inostranstvu
Tuzla, 23.11.2023. godine
Univerzitet u Pečuhu, Mađarska, je objavio konkurs za dodjelu četiri (4) stipendije studentima I i II ciklusa studija za zimski semestar 2024/25. godine.
Prijaviti se mogu studenti sljedećih fakulteta i studijskih oblasti:
- Ekonomskog fakulteta (ekonomija, menadžment, administracija, marketing i oglašavanje)
- Filozofskog fakulteta (engleski jezik i književnost, sociologija, kulturalne studije, psihologija, pedagogija i političke nauke).
Stipendija za studente u trajanju od 5 mjeseci obuhvata putne troškove u iznosu od 180 EUR i mjesečnu stipendiju u iznosu od 800 EUR. Viza, dozvola za boravak i osiguranje nisu obuhvaćeni ovom stipendijom, te je stipendista dužan ove troškove snosti sam.
VAŽNA NAPOMENA: Stipendija se isplaćuje nakon što student/ica stigne na partnerski univerzitet, prijavi se njihovom Uredu za međunarodnu saradnju, otvori svoj devizni žiro-račun, zvanično započne semestar te predoči Ugovor o učenju (Learning Agreement) potpisan od strane oba univerziteta.
Dosadašnja iskustva studenata su pokazala da prva uplata bude između prve i treće sedmice semestra. Stipendija se najčešće isplaćuje u dvije (2) rate. Prva rata se isplaćuje u iznosu od 70% od ukupnog iznosa stipendija, a 30% se isplaćuje na kraju semestra. Neki od partnerskih univerziteta mogu primijenjivati drugačiji plan isplate stipendija, a studenti te informacije mogu dobiti direktno od Uredu za međunarodnu saradnju na partnerskom univerzitetu.
Dodatne informacije možete pronaći na: https://international.pte.hu/
Incoming student info (general): https://international.pte.hu/mobility-programs/erasmus
Study Guide: https://international.pte.hu/mobility-programs/erasmus/study-guide
Kontakt osoba sa Univerziteta u Pečuhu: Gábor CZÉH, Erasmus+ International Credit Mobility Coordinator (czeh.gabor@pte.hu)
ROK ZA PRIJAVU JE 15.04.2024. GODINE
Ured nominuje studente 19.04.2024. godine.
Potrebna dokumentacija za studente:
- Prijavni obrazac
- Fotografija (formata 35×45 mm) (studenti nose sa sobom na mobilnost)
- Fotokopija pasoša (stranica sa generalijskim podacima)
- CV na engleskom jeziku
- Motivaciono pismo na engleskom jeziku
- Prijedlog Erasmus+ Learning Agreement
- Certifikat ili potvrda o poznavanju engleskog jezika, minimalno nivo B2 (studenti imaju nekoliko opcija, a Ured vam može dati više informacija)
- Za studente I ciklusa: Uvjerenje o položenim ispitima – prevedeno na engleski jezik
- Za studente II ciklusa (kada aplicira tokom I semestra dok sluša po prvi put predmete): Prepis ocjene sa I ciklusa studija ILI Uvjerenje o položenim ispitima na I ciklusu studija ILI Dodatak diplomi – prevedeni na engleski jezik
- Za studente II ciklusa (kada aplicira nakon odslušanog I i/ili II semestar: Uvjerenje o položenim ispitima na II ciklusu studija – prevedeno na engleski jezik
Napomena: Odabrani studenti će imati obavezu da urade on-line aplikaciju koja će biti dostavljena putem e-maila, te da izrade finalnu verziju Learning Agreement-a. O svim daljim koracima i rokovima kandidate će obavještavati Univerzitet u Pečuhu.
Prijave dostaviti putem e-maila: mirha.mujkanovic@untz.ba sa napomenom PRIJAVA ZA ERASMUS+ PEČUH. Svi dokumenti moraju biti dostavljeni na engleskom jeziku, potpisani i skenirani u PDF formatu sa jasno naznačenim imenom i prezimenom kandidata i nazivom svakog dokumenta (primjer: CV_First Name, Last Name). Learning Agreements se dostavljaju lično u Ured (ukupno četiri kopije).
VAŽNO: Odabir kandidata se vrši u skladu sa Pravilnikom o međunarodnoj mobilnosti Univerziteta u Tuzli i Kriterijma za mobilnost studenata: Studenti.
Za sve dodatne informacije Ured za međunarodnu i međuuniverzitetsku saradnju vam stoji na raspolaganju.
Kontakt informacije:
Ured za međunarodnu i međuuniverzitetsku saradnju
Dr. Tihomila Markovića 1 (Rektorat Univerzitata u Tuzli, kancelarija br. 11 & 8)
E-mail: mirha.mujkanovic@untz.ba
Tel: +387 35 300 534