UNIVERZITET U TUZLI
EKONOMSKI FAKULTET
O B J A V L J U J E
Kandidatkinja Aida Aličić, BA, javno će braniti završni magistarski rad pod naslovom „Uticaj emocionalne inteligencije menadžera na upravljanje konfliktima u organizaciji“, dana 26.09.2024. godine u 10,00 sati na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Tuzli pred Komisijom u sastavu:
- Dr. sc. Sabina Đonlagić Alibegović, redovni profesor – predsjednik
(uža naučna oblast “Menadžment i upravljanje” na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Tuzli),
- Dr. sc. Adisa Delić, redovni profesor – mentor i član
(uža naučna oblast „Menadžment i upravljanje“ na Ekonomskom fakultetu Univerziteta Tuzli) i
- Dr. sc. Selma Smajlović, docent– član
(uža naučna oblast “Menadžment i upravljanje” na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Tuzli),
- Dr. sc. Jasmina Okičić Džindo, redovni profesor – zamjenski član
(uža naučna oblast “Kvantitativna ekonomija” na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Tuzli).
Završni magistarski rad može se pogledati u Sekretarijatu Fakulteta radnim danom od 10,00 do 14,00 sati.
Pristup javnosti je slobodan.
REZIME RADA
Emocionalna inteligencija u savremenom dobu dobija sve više na značaju u poslovnom okruženju. Razlog tome je činjenica da se veći fokus daje društvenim vještinama, sposobnosti slušanja i umijeću komuniciranja. Također, emocionalna inteligencija zauzima ogromni značaj u samom upravljanju organizacijom. Kada se govori o emocionalnoj inteligenciji, zapravo se govori o sposobnostima koje ona uključuje, a to su: razumijevanje, uočavanje, regulacija, izražavanje te upravljanje svojim i tuđim emocijama u poslovnom okruženju. S obzirom na navedene sposobnosti, emocionalna inteligencija je jedna od važnijih komponenti koje uspjeešan menadžer mora posjedovati kako bi uspješno obavljao svoju funkciju. U ovom rad razmatraju se dosadašnje konstatacije o važnosti emocionalne inteligencije u organizacijama kao i načinu rješavanja konflikata. Proučavanjem teorija emocionalne inteligencije daju se odgovori na korelaciju između emocionalne inteligencije, vještinama menadžera i strategija upravljanja konfliktima. Cilj ovog istraživačkog rada je bio istražiti u kolikoj mjeri emocionalna inteligencija menadžera utiče na samu uspješnost rješavanja konflikata u organizacijama. Na osnovu dobijenih rezultata provedenog empirijskog istraživanja na uzorku od 100 anketiranih menadžera u srednjim i malim organizacijama, može se zaključiti da postoji pozitivna korelacija između stepena emocionalne inteligencije menadžera i uspješnosti rješavanja konflikata. Lični rast i razvoj doprinosti napredovanju i razvoju pojedinca koji kroz sticanje novih vještina, usvajanja znanja, motivacije i samoregulacije, doprinosti razvoju i mogućnosti uspješnog upravljanja pojedincima i organizacijom.