OBAVIJEST O ODBRANI ZAVRŠNOG MAGISTARSKOG RADA – Amela Salihović, BA

UNIVERZITET U TUZLI
EKONOMSKI FAKULTET

 

O B J A V L J U J E

 

Kandidatkinja Amela Salihović, BA, javno će braniti završni magistarski rad pod naslovom Uticaj kontinuiranih edukacija računovođa i revizora na njihovu radnu uspješnost“, dana 09.01.2025. godine u 10,30 sati na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Tuzli, pred Komisijom u sastavu:

 

  1. Dr. sc. Sado Puškarević,redovni profesor za užu naučnu oblast „Računovodstvo“, Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli, predsjednik;
  2. Dr. sc. Adisa Delić,redovni profesor za užu naučnu oblast „Menadžment i upravljanje“, Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli, mentor i član;
  3. Dr. sc. Selma Smajlović,docent za užu naučnu oblast „Menadžment i upravljanje“, Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli, član;
  • Dr. sc. Sabina Đonlagić Alibegović, redovniprofesor – zamjenski član
    (uža naučna oblast „Menadžment i upravljanje“, Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli.

 

Završni magistarski rad može se pogledati u Sekretarijatu Fakulteta radnim danom od 10,00 do 14,00 sati.

Pristup javnosti je slobodan.

 

REZIME RADA

 

Opšti cilj istraživanja u završnom magistarskom radu je: utvrditi prirodu i intezitet uticaja kontinuiranih edukacija za računovođe i revizore na njihovu radnu uspješnost. Na osnovu predmeta i opšteg cilja istraživanja moguće je postaviti centralnu istraživačku hipotezu: “Kontinuirane edukacije računovođa i revizora imaju važan uticaj na njihovu radnu uspješnost“. Polazeći od centralne istraživačke hipoteze, ustanovljeno je da nezavisnu varijablu istraživanja predstavljaju kontinuirane edukacije računovođa i revizora, dok radna uspješnost predstavlja zavisnu varijablu.

Da bi se izvršila objektivna provjera centralne istraživačke hipoteze utvrđeni su indikatori nezavisne varijable (Zadovoljstvo učesnika edukacije sa sadržajem i kvalitetom edukacije; Dostupnost kontinuiranih edukacija; Sadržaj edukativnog programa; Broj različitih edukacija kojima je računovođa ili revizor prisustovao; Ukupan trošak edukacija za određeni period; Vrsta edukacije; Samoprocjena vještina prije i poslije edukacije), kao i indikatori zavisne varijable (Povećanje obima obavljenog posla; Smanjenje broja grešaka u izvještajima i finansijskim dokumentima; Sposobnost primjene novih metodologija u praksi; Vremenski okvir za obavljanje poslova). U radu su testirane i detaljno analizirane tri radne hipoteze istraživanja.

Empirijsko istraživanje realizovano je na temlju prikupljanja primarnih podataka, korištenjm metode ispitivanja (tehnika pismenog ispitivanja) pri čemu je korišten visokostruktuirani anketni upitnik kao obrazac za prikupljanje podataka. U anketnom upitniku je korištena Likretova skala sa pet stepeni slaganja. Empirijskim istraživanjem je obuhvaćeno 60 preduzeća koji u svom sastavu imaju certificiranog računovođu i revizora, i polaznici su kontinuiranih profesionalih edukacija.

Za dokazivanje postavljenih istraživačkih hipoteza, pored prikazanih distribucija frekvencija odgovora ispitanika, korištena je metoda deskriptivne statističke analize, na način da su za svaku tvrdnju anketnog upitnika pojedinačno, kao i na nivou dimenzija, izračunati deskriptivni statistički pokazatelji u smislu aritmetičke sredine, standardne devijacije, modalne vrijednosti i vrijednosti medijana. Pored toga, u radu je, na nivou dimenzija korištena i metoda korelacione analize. U konačnici, na osnovu rezultata provedenog empirijskog istraživanja potvrđena je centralna istraživačka hipoteza.

Ključne riječi: kontinuirane profesionalne edukacije i radna uspješnost.