UNIVERZITET U TUZLI
FAKULTET ELEKTROTEHNIKE
Franjevačka br.2
Tuzla
O B J A V L J U J E
Armina Ibrić Imamović, bachelor inž. el., javno će braniti završni magistarski rad pod naslovom: „Dizajn i implementacija softverske infrastrukture za realizaciju omnikanalnih usluga“, dana 16.09.2024. godine u 15,00 sati u Multimedijalnoj sali Univerziteta u Tuzli, pred Komisijom u sastavu:
- Dr. sci. Amer Hasanović, redovni profesor-predsjednik
Uža naučna oblast Računarstvo i informatika
Fakultet elektrotehnike Univerziteta u Tuzli - Dr. sci. Edin Pjanić, vanredni profesor-mentor/član
Uža naučna oblast Računarstvo i informatika
Fakultet elektrotehnike Univerziteta u Tuzli - Dr. sci. Emir Mešković, vanredni profesor-član
Uža naučna oblast Računarstvo i informatika
Fakultet elektrotehnike Univerziteta u Tuzli
Zamjenski član Komisije, dr.sci. Emir Skejić, vanredni profesor, uža naučna oblast Računarstvo i informatika, Fakultet elektrotehnike Univerziteta u Tuzli.
Pristup javnosti je slobodan.
Završni magistarski rad se može pogledati u Sekretarijatu fakulteta svakim radnim danom od 09,00 do 15,00 sati.
REZIME RADA
Jedan od najnovijih trendova u današnje vrijeme u okviru online-trgovine, maloprodaje, te kontakt centar sistema je omnichannel. Omnichannel pristup predstavlja strategiju čiji je cilj pružiti besprijekorno iskustvo korisnicima na što više različitih komunikacijskih kanala. U kontakt centrima primjena omnichannel pristupa je neophodna jer pruža bolju uslugu korisnicima te dovodi do veće efikasnosti i poboljšanja performansi sistema.
U ovom radu će biti predstavljena infrastruktura omnichannel servisa čiji je glavni zadatak da omogući jednostavnu integraciju messaging kanala u sistemima sa kontakt centrom. Podržava različite metode autentifikacije što obezbjeđuje da se ovaj servis može iskoristiti u različite svrhe. Trenutna implementacija autentifikacije je zasnovana na Asterisk PBX-u, koji predstavlja osnovu za implementaciju kontakt centar sistema. Omnichannel servis preko TCP konekcije pruža API za razmjenu poruka između identificiranih korisnika servisa i klijenata sa nekog messaging kanala.
Ovaj rad doprinosi dubljem razumijevanju i praktičnoj primjeni omnichannel pristupa u oblasti komunikacije sa korisnicima, te otvara put za daljnja istraživanja i unapređenja u ovom ključnom aspektu savremenog poslovanja.