UNIVERZITET U TUZLI
AKADEMIJA DRAMSKIH UMJETNOSTI
Tuzla, 11.03.2025. godine
Na osnovu člana 18. Pravilnika o završnom magistarskom radu na II ciklusu studija Univerziteta u Tuzli, Akademija dramskih umjetnosti
OBJAVLJUJE
Jakub Halilović, dipl.producent će javno braniti završni magistarski rad na II ciklusu studija pod naslovom: “Komercijalna produkcija na javnoj lokalnoj televiziji u Bosni i Hercegovini“ na Akademiji dramskih umjetnosti Univerziteta u Tuzli, 21.03.2025. godine u 14:00 sati, pred Komisijom u sastavu:
- Edin Lonić, redovniprofesor
uža umjetnička oblast “Produkcija”
Akademija dramskih umjetnosti Univerziteta u Tuzli,predsjednik
- Zoran Pavljašević, MA, vanredni profesor
uža umjetnička oblast “Produkcija”
Akademija dramskih umjetnosti Univerziteta u Tuzli,član
- Mr.sci. Damir Altumbabić, redovni profesor
uža umjetnička oblast “Gluma”
Akademija dramskih umjetnosti Univerziteta u Tuzli,član.
Pristup javnosti je slobodan.
Završni magistarski rad može se pogledati u Sekretarijatu Akademije dramskih umjetnosti Univerziteta u Tuzli radnim danom od 08:00 do 16:00 sati.
REZIME RADA
Zabava je od davnina ključni dio ljudskog društva, pružajući bijeg od svakodnevnih izazova kroz ples, pjesmu, priče i rituale. Industrijska revolucija omogućila je masovnu proizvodnju zabavnog sadržaja, dok su film, radio i televizija u 20. vijeku proširili dostupnost zabave na globalni nivo. Javne lokalne televizije igraju ključnu ulogu u pružanju informacija iz neposredne sredine, nadopunjujući nacionalne servise. Njihov opstanak zavisi od ograničenih budžetskih sredstava, komercijalne produkcije i oglašavanja, koje se temelji na principima radijskog oglašavanja iz prošlog stoljeća. Cilj im je privući široku publiku i oglašivače kroz kvalitetan televizijski program. Međutim, ove aktivnosti podložne su regulatornim ograničenjima, što dodatno otežava poslovanje. S druge strane, razvoj tehnologije i dostupnost internetskih alata omogućavaju visokokvalitetnu i ekonomičnu produkciju sadržaja, čime javne lokalne televizije postaju konkurentne u privlačenju oglašivača, posebno lokalnih. To je posebno izraženo u produkciji reklamnih spotova, kao najzastupljenijeg oblika komercijalnih komunikacija, gdje razne platforme za veoma malo novca nude video snimke, fotografije, muziku i gotove predloške (templates) za izradu reklamnih spotova. Javna lokalna televizija daje posebnu dimenziju poslovanju kao spoj muzike, zabave i ključnih informacija, bez obzira da li se radi o komercijalnom ili informativnom sadržaju. Kao takva nametnula se kao ključni element za razvoj društva u lokalnim zajednicama.