OBAVIJEST O ODBRANI ZAVRŠNOG MAGISTARSKOG RADA – Nejira Zukić, bach. oec.

UNIVERZITET U TUZLI
EKONOMSKI FAKULTET

 

O B J A V L J U J E

 

Kandidatkinja Nejira Zukić, bach. oec. javno će braniti završni magistarski rad pod naslovom Usklađenost strategija marketinga i tržišne pozicioniranosti trgovačkih centara u Bosni i Hercegovini, dana 14.10.2024. godine u 12,00 sati na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Tuzli, pred Komisijom u sastavu:

 

  1. Dr. sc. Mustafa Sinanagić, profesor emeritus, uža naučna oblast „Marketing“ na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Tuzli, predsjednik,
  1. Dr. sc. Beriz Čivić, redovni profesor,uža naučna oblast „Marketing“ na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Tuzli, mentor, član,
  1. Dr. sc. Merim Kasumović, redovni profesor, uža naučna oblast „Ekonomska teorija ipolitika“ na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Tuzli, član.

 

Za zamjenika članova Komisija iz prethodnog stava ovog člana imenuje se dr. sci. Adi Alić, vanredni profesor na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Tuzli, izabran na užu naučnu oblast “Merketing”(ekvivalentna užoj naučnoj oblasti “Marketing” na Ekonomskom fakultetu Univeziteta u Tuzli”)

Završni magistarski rad može se pogledati u Sekretarijatu Fakulteta radnim danom od 10,00 do 14,00 sati.

Pristup javnosti je slobodan.

 

REZIME RADA

Trgovački centri se u svom poslovanju suočavaju sa brojnim izazovima koji, pored ostalog, podrazumijevaju kontinuirano pr lagođavanje dinamičnim tržišnim prilikama. Upravljanje strategijom marketinga u takvim okolnostima je izuzetno zahtjevno u svim fazama, kako u fazi planiranja, tako i u fazi implementacije i evaluacije marketinških aktivnosti. Analiza vanjskog i unutarnjeg okruženja, generiranje konkurentski.h tržišnih aktivnosti, njihova implementacija i kontinuirano poboljšavanje zahtijevaju od menadžera marketinga savremena marketinška znanja. U okviru predmetnog istraživanja se nastojala utvrditi usklađenost strateških marketinških opredjeljenja trgovačkih centara u Bosni i Hercegovini i njihove ostvarene tržišne pozicioniranosti kod potrošača. Uz pregled dosadašnjih istraživanja vezanih za ključna obilježja strategija marketinga i tržišnih aktivnosti trgovačkih centara u radu su prezentirani rezultati empirijskog istraživanja.

Ključne riječ i : strategije marketinga, tržišna pozicioniranost, trgovački centri, maloprodajni fonnati, preferencije potrošača.