ERASMUS+

 

ERASMUS+ nudi izvrsnu priliku za profesionalno usavršavanje administrativnog osoblja Univerziteta u Tuzli kroz prisustva raznim obukama, radionicima i seminarima na partnerskim visokoobrazovnim institucijama u zemljama Evropske unije i zemljama učesnicima u ovom programu mobilnosti.  

 

Kako se prijaviti?

Zainteresovano administrativno osoblje se prijavljuje na otvorene konkurse u okviru ERASMUS+ programa mobilnosti dostavljanjem sljedeće dokumentacije na osnovu koje se svaki kandidat evaluira.

 

Potrebna dokumentacija za osoblje:

  1. Prijavni obrazac
  2. Kopija pasoša
  3. CV (https://europass.cedefop.europa.eu/documents/curriculum-vitae)
  4. Mobility Agreement for Training
  5. Izjava o prethodnoj mobilnosti 
  6. Nominacijsko pismo

 

Trajanje mobilnosti

Administrativno osoblje može realizovati mobilnost u trajanju od 7 dana (obaveznih 5 radnih i 1-2 dana za putovanje).

 

Šta uključuje Erasmus+ stipendija?

 Potpisani sporazumi između Univerziteta u Tuzli i partnerskih visokoobrazovnih institucija iz “programskih zemalja” širom Evrope definišu broj mobilnosti koji se, kroz otvorene konkurse, nude našem administrativnom osoblju. Odabrani kandidat, pored boravka u inostranstvu dobija i finansijsku podršku kojom su obuhvaćene dnevnice i putni troškovi.

 

Dnevnice za administrativno osoblje

Iznos dnevnice za osoblje se razlikuju zavisno od visine troškova života u programskoj zemlji i definisani su Erasmus+ pravilnikom. Iznos dnevnice za administrativno osoblje za mobilnost se računaju prema broju danai datisu u sljedećoj tabeli:

Danska, Finska, Island, Irska, Luksemburg, Švedska, Velika Britanija, Lihtenštajn, Norveška

180 eura dnevno

Austrija, Belgija, Njemačka, Francuska, Italija, Grčka, Španija, Kipar, Nizozemska, Malta, Portugal

160 eura dnevno

Bugarska, Hrvatska, Češka Republika, Estonija, Latvija, Litvanija, Mađarska, Poljska, Rumunija, Slovačka, Slovenija, Sjeverna Makedonija, Turska, Srbija

140 eura dnevno

Putni troškovi

Putni troškovi su isti za sve stipendiste (studenti, akademsko i administrativno osoblje) i pokriveni su do određenog maksimalnog iznosa, zavisno od udaljenosti od matične institucije do institucije domaćina.

Maksimalni putni troškovi su izračunati prema udaljenosti između dvije institucije, odnosno na osnovu kilometraže između Univerziteta u Tuzli i visokoobrazovne institucije u programskoj zemlji, koristeći isključivo „distance calculator” kao jedini priznati izvor računice o udaljenosti u okviru Erasmus+ programa.

između 10 i 99 km:

20 eura po učesniku

između 100 i 499 km:

180 eura po učesniku

između 500 i 1999 km:

275 eura po učesniku

između 2000 i 2999 km:

360 eura po učesniku

između 3000 i 3999 km:

530 eura po učesniku

između 4000 i 7999 km:

820 eura po učesniku

8000 km i više:

1.500 eura po učesniku

Selekcija kandidata se vrši u skladu sa PRAVILNIK o međunarodnoj mobilnosti i Kriterijima za mobilnost odlaznog administrativnog osoblja

Lista potpisanih sporazuma o saradnji u okviru ERASMUS+ programa