RUDARSKO-GEOLOŠKO-GRAĐEVINSKI FAKULTET
Tuzla, 19.06.2019. god.
U ponedeljak, 17.06.2019. god., u prostorijama Rudarsko-geološko-građevinskog fakulteta u Tuzli, pod pokroviteljstvom Ministarstva obrazovanja i nauke Tuzlanskog kantona održana je radionica na temu “Primjena i značaj sadržaja infrastrukture prostornih podataka u nastavnim programima visokog i srednjeg obrazovanja na području Tuzlanskog kantona”.
Izgradnja Infrastrukture prostornih podataka je proces koji u znatnoj mjeri može pospješiti modernizaciju i efikasnost državne uprave i pružiti osnovu za ekonomski razvoj. INSPIRE direktivu i razvoj IPP u BiH treba posmatrati kao priliku za stvaranje efikasnijeg sistema pružanja usluga, bolju informiranost građana, te stvaranje novih radnih mjesta u informatičko-računarskom sektoru. Radionica je organizovana kao dio aktivnosti ERASMUS+ BESTSDI projekta, a u okviru programa cjeloživotnog obrazovanja (LLL) iz oblasti infrastrukture prostornih podataka.
Značaj sadržaja Infrastrukture prostornih podataka u obrazovanju se ogleda u primjeni informatičkih tehnologija i institucionalnog okvira regulisanog INSPIRE direktivom EU za korištenje prostornih podataka značajnih za prostorno uređenje, zaštitu okoliša, poljoprivredu, šumarstvo, rudarstvo, geologiju, građevinarstvo, geodeziju i brojne druge oblasti vezane za prostorne resurse.
Na radionici su predstavljene aktivnosti Fakulteta na EU ERASMUS+ BESTSDI projektu, inoviranju nastavnog sadržaja na nekim studijskim programima, održano je predavanje na temu infrastrukture prostornih podataka sa osvrtom na INSPIRE direktivu, a predstavljen je i inovirani nastani plan i program u Građevinsko-geodetskoj školi – tehničar geodezije i geoinformatike, čija realizacija započinje u predstojećoj školskoj godini.
Radionicu su vodili prof.dr.Rejhana Dervišević, prof.dr. MirzaPonjavić, dipl.ing.geod., i Azika Musemić,dipl.ing geod., a prisustvovali su nastavnici stručnih predmeta informatike iz stručnih škola sa područja Tuzle i Lukavca, kao i predstavnici Ministarstva obrazovanja i nauke TK i Pedagoškog zavoda TK.