OBAVIJEST O ODBRANI ZAVRŠNOG MAGISTARSKOG RADA – Anela Aljkanović, bachelor ekonomije

UNIVERZITET U TUZLI
EKONOMSKI FAKULTET

 

 

O B J A V L J U J E

 

Kandidatkinja Anela Aljkanović, bachelor ekonomije, javno će braniti završni magistarski rad pod nazivom “Strateške orijentacije domaćinstava u uslovima pandemije COVID-19” dana 10.07.2025. godine u 09,00 sati na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Tuzli, pred Komisijom u sastavu:

  1. Dr. sc. Sejfudin Zahirović, redovni profesor za užu naučnu oblast „Teorija odlučivanja” („Kvantitativna ekonomija”) Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli – predsjednik;
  2. Dr. sc. Jasmina Okičić Džindo, redovni profesor za užu naučnu oblast „Kvantitativna ekonomija” Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli – mentor, član;
  3. Dr. sc. Amra Babajić, vanredni profesor za užu naučnu oblast „Ekonomska teorija i politika” Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli – član

 

  • Dr. sc. Safet Kozarević, redovni profesor – zamjenski član

(uža naučna oblast „Kvantitativna ekonomija“ Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli)

 

Završni magistarski rad može se pogledati u Sekretarijatu Fakulteta radnim danom od 10,00 do 14,00 sati.

Pristup javnosti je slobodan.

 

REZIME

 

Predmet istraživanja u radu odnosi se na analizu strategija preživljavanja domaćinstava tokom pandemije COVID-19, s posebnim naglaskom na socio-ekonomske prilagodbe i promjene koje su se desile unutar domaćinstva. Opći cilj istraživanja bio je da se ekstrahuju faktori strateške orijentacije domaćinstava u uslovima pandemije COVID-19. Istraživanje je pokazalo da su domaćinstva primjenjivala različite strategije, uključujući smanjenje potrošnje, povećanje štednje i oslanjanje na socijalnu pomoć. Dobijeni rezultati ukazali su na značaj socio-ekonomskih karakteristika domaćinstava u oblikovanju njihovih odgovora na krizne situacije. Rad, pored uvoda i zaključka, sadrži tri dijela. U prvom dijelu obrađen je teorijski okvir i osnovni pojmovi vezani za ekonomske strategije domaćinstava. Drugi dio obuhvatio je metodologiju istraživanja, dok je treći dio predstavio rezultate istraživanja i njihovu interpretaciju.

 

Ključne riječi: strateške orijentacije, domaćinstva, pandemija Covid-19