OBAVIJEST O ODBRANI ZAVRŠNOG MAGISTARSKOG RADA – Melisa Čajtinović, bachelor specijalne edukacije i rehabilitacije

UNIVERZITET U TUZLI
EDUKACIJSKO-REHABILITACIJSKI FAKULTET
Tuzla, 07.07.2025. godine

 

 

O B A V I J E S T


Melisa Čajtinović, bachelor specijalne edukacije i rehabilitacije javno će braniti završni magistarski rad pod nazivom: „Stavovi roditelja prema inkluzivnom obrazovanju i njihova percepcija inkluzivnih nastavnih praksi i resursa” dana 19.07.2025. godine u 9.00 sati u Sali za sjednice Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Univerziteta u Tuzli, pred Komisijom u sastavu:

 

  1. Dr. sci. Medina Vantić-Tanjić, redovniprofesor na užoj naučnoj oblasti “Specijalna edukacija i rehabilitacija” Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Univerziteta u Tuzli, predsjednik
  2. Dr. sci. Alma Dizdarević, redovni profesorza užu naučnu oblast „Specijalna edukacija i rehabilitacija“, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli–mentor, član
  3. Dr. sci. Amila Mujezinović, docent za užu naučnu oblast „Specijalna edukacija i rehabilitacija“, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, član.

Za zamjenika članova komisije imenovan je dr. sc. Senad Mehmedinović, vanredni profesor za užu naučnu oblast „Specijalna edukacija i rehabilitacija“  na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Univerziteta u Tuzli.

Pristup javnosti je  slobodan. Magistarski rad se može pogledati u Sekretarijatu fakulteta svakim radnim danom od 08,00 – 16,00 sati.

 

REZIME RADA

 

Inkluzivna edukacija je proces koji predstavlja preobrazbu cijele zajednice, a ne samo odgojno-obrazovnih institucija, u kojem su djeca s teškoćama i djeca bez teškoća stavljena u isto okruženje, zajednički rade, uče i žive, poštuje se individualnost svakog djeteta, njegova osobnost i različitost. U mnogim zemljama inkluzivna edukacija upravo je i inicirana od strane roditelje djece s posebnim potrebama, gdje su u većini slučajeva bili vođeni mnogobrojnim socijalnim benefitima koje inkluzivno obrazovanje bi trebalo da nudi. Roditelji djece s posebnim potrebama pokazuju ambivalentne stavove, naglašavajući ne samo dobrobiti nego također rizike za svoju djecu. Cilj istraživanja je bio da se utvrde stavovi i mišljenja roditelja djece s teškoćama u razvoju vezano za obrazovanje njihove djece u redovnom obrazovnom sistemu s osvrtom na nastavne prakse i resurse. Uzorak ispitanika je obuhvatio 62 roditelja djece sa razvojnim teškoćama na području Tuzlanskog kantona. Ispitivanje se vršilo u okviru grupe roditelja djece sa razvojnim teškoćama koji su okupljeni u sklopu Mreže Moje pravo Tuzlanskog Kantona.