Izjava o politici kvaliteta

 

Osnovni ciljevi osiguranja kvaliteta Univerziteta u Tuzli su: bolja spremnost za ispunjenje istraživačke i obrazovne funkcije, kvalitet kao cilj (rad bez grešaka), zadovoljstvo korisnika usluga (studenti i društvena zajednica), težnja ka izvrsnosti, veća vrijednost za uloženi novac, transformacija univerziteta, poboljšanje univerziteta i kvalitet kao instrument unaprjeđenja efikasnosti. Cilj izgradnje sistema kvaliteta na Univerzitetu u Tuzli je zadovoljan student kroz pozitivno iskustvo na fakultetu/ADU ‐ od prijave za upis na fakultet/ADU, preko predavanja, ispita i diplome do zapošljavanja i cjeloživotnog obrazovanja. Kvaliteta nastavnog procesa je sposobnost Univerziteta odnosno nastavnika, saradnika, upravljačkih organa i službi da zadovolje potrebe studenata. Student je u središtu sistema praćenja, osiguranja i unaprijeđenja kvaliteta na Univerzitetu u Tuzli. Rad ureda, službi, organizacionih jedinica i uprave univerziteta, naučni i stručni rad nastavnika se procjenjuju kroz prizmu iskustva studiranja na Univerzitetu. Student je subjekt sistema, a sistem se koristi da prati, procijeni i poboljša kvalitetu studentskog iskustva tokom studiranja. Ostvarenjem ovog cilja postiže se zadovoljstvo svih učesnika u sistemu  ‐  studenata, nastavnika, uprave, prateće administracije i društvene zajednice, a što je preduslov učinkovitog uklapanja u globalne tokove savremenog evropskog i svjetskog prostora visokog obrazovanja. Na osnovu nivoa znanja stručnih i naučnih kadrova, Univerzitet u Tuzli je u mogućnosti da ostvari nastavni, naučni i stručni kvalitet na visokom nivou u skladu sa procesima evropske integracije visokog obrazovanja, predviđenih Bolonjskom deklaracijom, i da kvalitetom pruženih usluga osigura kako povjerenje i zadovoljstvo studenata, tako i privrede i društva u cjelini.

Osnovni principi na kojima se zasniva politika kvaliteta su:

  • kvalitetno i permanentno ispunjavanje svih zahtjeva okruženja,
  • sistem upravljanja kvalitetom usmjeren na stalno poboljšanje obrazovnog procesa i svih procesa rada i stalno inoviranje procesa rada u skladu sa dostignućima nauka,
  • kriteriji kvaliteta u obavljanju zadataka svih zaposlenih na najbolji način,
  • timski rad u cilju unaprjeđenja nauke i prakse,
  • usaglašenost sa procesima evropske integracije visokoškolskog obrazovanja,
  • maksimalan i inovativan kvalitet u svim fazama procesa rada,
  • dokumentiranost procesa rada,
  • potpuna literaturna potkrijepljenost nastavnih procesa,
  • ostvaren savremeni nivo efektivnosti, racionalnosti i kvaliteta u procesu rada.

U provođenju politike kvaliteta, Univerzitet u Tuzli ostvaruje svestranu saradnju sa naučnim institucijama i korisnicima rezultata nastavnog, naučnog, umjetničkog i stručnog rada Univerziteta. Svaki uposlenik na Univerzitetu treba da se pridržava propisane dokumentacije sistema kvaliteta, pri  čemu svojom kreativnošću treba da daje doprinos unaprjeđenju sistema kvaliteta i procesa rada, razvija kulturu kvaliteta i svoje zadatke izvršava u duhu utvrđene politike kvaliteta.   Univerzitet u Tuzli je uspostavio, te primjenjuje i održava sistem upravljanja kvalitetom i stalno poboljšava njegovu efikasnost. Sistemom upravljanja kvalitetom na Univerzitetu obuhvaćeni su svi procesi neophodni za realizaciju utvrđene politike kvaliteta i ciljeva kvaliteta.