OBAVIJEST O ODBRANI MAGISTARSKOG RADA – Fuad Memić, dipl.producent

UNIVERZITET U TUZLI
AKADEMIJA DRAMSKIH UMJETNOSTI
Tuzla, 27.05.2025. godine

 

Na osnovu člana 97. Pravilnika o organizovanju dodiplomskog, postdiplomskog studija i postupku za sticanje doktorata nauka JU Univerzitet u Tuzli, Akademija dramskih umjetnosti

OBJAVLJUJE

Fuad Memić, dipl.producent  će javno braniti  magistarski rada pod naslovom: “Korelacija teatra i televizije zasnovana na produkcijskim principima snimanja i potrebi dokumentovanja pozorišne predstave“ na Akademiji dramskih umjetnosti Univerziteta u Tuzli, 11.06.2025. godine u 13:00 sati, pred Komisijom u sastavu:

  1. Dr. sc. Maja Lasić, vanredni profesor
    naučno područje humanističkih nauka, naučno polje nauka o umjetnosti, naučna grana teatrologija i dramatologija, Filozofski fakultet Sveučilište u Mostaru,
    (ekvivalentno užoj naučnoj oblasti “Teorija umjetnosti” ADU Univerzitet u Tuzli
    Broj Odluke: 02/1-70-1-1/24 od 09.01.2024. godine),predsjednik
  1. Dr. sc. Mirsada Suljić, docent
    uža naučna oblast “Teorija umjetnosti”
    Akademija dramskih umjetnosti Univerziteta u Tuzli,član
  1. Dr. sc. Sead Nazibegović, vanredni profesor
    uža naučna oblast „Lingvistika“
    Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli,član.

 

Pristup javnosti je slobodan.

Magistarski rad može se pogledati u Sekretarijatu Akademije dramskih umjetnosti Univerziteta u Tuzli radnim danom od 08:00 do 16:00 sati.

 

 

REZIME RADA

 

Rad Korelacija teatra i televizije zasnovana na produkcijskim principima snimanja i potrebi dokumentovanja pozorišne predstave donosi teatrološki relevantne analize u kojima se, uvidom u izabrane drama, istražuju korelacije teatra i televizije, analiziraju produkcijski principi, te potvrđuje potreba za dokumentovanjem pozorišnih predstava, naročito se referišući na aktualnu praksu koja, nažalost, sve manje potiču ovakve aktivnosti. Dok je teatar efemeran umjetnički oblik koji postoji samo u trenutku izvođenja, televizija nudi mogućnost trajnog zapisa i šire distribucije.

U radu je, na osnovu urađenih teatroloških analiza, ukazano na potrebu za planskom saradnjom teatara i televizija (prikaz rada u djelatnosti pozorišta, dokumentovanju i čuvanja digitalizovane verzije kulturnog dobra – snimka pozorišne predstave), te iznalaženju zakonskih rješenja kojim bi se i javna pozorišta i javne televizije obavezale na tu vrstu saradnje. Naročito imajući u vidu da se i jedna i druga djelatnost, najčešće, a ovdje govorimo o javnim institucijama, finansiraju u cjelosti ili djelomočno javnim novcem i kako takve imaju, ili bi barem trebale imati, obavezu za trajnim dokumentovanjem svoga rada.