Podrška zaposlenicima i studentima

 

Support

Svi studenti Univerziteta u Tuzli mogu pristupiti informacionim resursima Univerziteta, kao što su e-mail, eUniversity platforma (e-nastava, prijava ispita, pregled položenih ispita) kao i besplatnom bežičnom Internetu unutar objekata Univerziteta, korištenjem jedinstvenog autentifikacijskog i autorizacijskog sistema putem korisničkog imena koji je u formi ime.prezime@untz.ba ili putem otvorenog pristupa WiFi mreži u objektima gdje je ista podržana.

Za podršku elektronskim servisima namijenjenim studentima, uključujući korisnička imena i šifre, studenti se mogu obratiti nadležnoj studentskoj službi uz predočenje indeksa.

U slučaju problema sa pristupom eUniversity platformi, koja se nalazi na lokaciji https://e.untz.ba, studenti se mogu obratiti na e-mail adresu: eprijava@untz.ba

 
Korisnici informacionog sistema Univerziteta u Tuzli mogu zatražiti podršku putem e-mail adresa:
       
       
muamer.sivcevic@untz.ba

mirza.suljic@untz.ba 

 

Podrška vezana za održavanje računarske opreme i softvera.
Zahtjev za podršku treba da   sadrži:
– ime i prezime korisnika, zvanje/radno mjesto,
– lokaciju sa brojem prostorije,
– kratak opis kvara odnosno problema,
– vrijeme u kojem je moguće izvršiti intervenciju uz prisustvo korisnika.

 
 Ukoliko korisnik nije u mogućnosti poslati e-mail, podršku može zatražiti na sljedeći broj telefona: +387 35 278-350.
 
   
jasmin.alicic@untz.ba

 

 

 

Podrška vezana za:
– serversku isporuku web sadržaja Univerziteta,
– probleme sa isporukom e-mail-a,
– kreiranje i izmjenu e-mail računa i šifre zaposlenika,
– saobraćaj javne infrastrukture i probleme u interakciji 
  između objekata Univerziteta,
– probleme sa autentifikacijom i filtriranjem sadržaja,
– sivu listu.

 
   
eprijava@untz.ba

 

 

Podrška vezana za funkcionisanje i korištenje platforme „eUniversity“.