OBAVIJEST O ODBRANI ZAVRŠNOG MAGISTARSKOG RADA – Sanja Horić, dipl.producent

UNIVERZITET U TUZLI
AKADEMIJA DRAMSKIH UMJETNOSTI
Tuzla, 03.07.2025. godine

 

Na osnovu člana 18. Pravilnika o završnom magistarskom radu na II ciklusu studija Univerziteta u Tuzli, Akademija dramskih umjetnosti

 

OBJAVLJUJE

 

Sanja Horić, dipl.producent će javno braniti završni magistarski rad na II ciklusu studija pod naslovom: “Produkcijska dimenzija Zagrebačke škole crtanog filma od nastanka do devedesetih XX stoljeća“ na Akademiji dramskih umjetnosti Univerziteta u Tuzli, 18.07.2025. godine u 15:00 sati, pred Komisijom u sastavu:

 

  1. Zoran Pavljašević, MA, vanredni profesor
    uža umjetnička oblast “Produkcija”
    Akademija dramskih umjetnosti Univerziteta u Tuzli,predsjednik
  1. Edin Lonić, redovni profesor
    uža umjetnička oblast “Produkcija”
    Akademija dramskih umjetnosti Univerziteta u Tuzli,član
  1. Damir Mahmutović, MA, vanredni profesor 
    uža umjetnička oblast “Gluma”
    Akademija dramskih umjetnosti Univerziteta u Tuzli,član.

 

Pristup javnosti je slobodan.

 

Završni magistarski rad može se pogledati u Sekretarijatu Akademije dramskih umjetnosti Univerziteta u Tuzli radnim danom od 08:00 do 16:00 sati.

 

REZIME RADA

 

Rad “Produkcijska dimenzija Zagrebačke škole crtanog filma od nastanka do devedesetih godina XX stoljeća“ se bavi analizom Zagreb filma, odnosno Zagrebačke škole crtanog filma, na nekoliko nivoa – kroz analizu autora, analizu tehničko-tehnološkog procesa animacije, te kroz usporedbu produkcije Zagreb filma sa drugim sličnim produkcijskim kućama na prostoru bivše države, ali i usporedbom iste sa svjestkim trendovima u animaciji u periodu 1960.-1991. Rad će obuhvatiti  istorijski i društveno –politički kontekst u kome je Zagrebačka škola nastajala, te izvore inspiracije iz kojih su autori crpili svoje ideje.

Zagrebačka škola crtanog filma je bila jedinstven fenomen na polju filmske produkcije kako na južnoslavenskom prostoru – kao pionir na polju animacije, tako i na svjetskom nivou, jer je predstavljala svojevrsnu avangardu u tehnici i tematici kojom se bavila. Njeni autori su otvorili nove pravce razvoja animacije, u kojima animirani film postaje sredstvo zabave za sve uzraste, a ne samo i isključivo zabave za djecu.

Ovaj rad će se razvijati u dva pravaca – u pravcu razrade infrastrukturalnih i ljudskih resursa unutar škole crtanog filma Zagreb filma (tehnologijom i ljudskim resursima), te u pravcu mapiranja društvenih i kulturno umjetničkih dometa crtanih filmova produciranih u Zagreb filmu.