Erasmus+ stipendije u zimskom i ljetnom semestru 2024/25. na Ondokuz Mayis Univerzitetu, Turska (studenti)

Ondokuz Mayis University

 Ured za međunarodnu i međuuniverzitetsku saradnju

 

 

Ondokuz Mayis Univerzitet (OMU) iz Turske objavio je konkurs za dodjelu jedne (1) stipendije studentima I, II i III ciklusa studija Univerziteta u Tuzli za zimski i/ili ljetni semestar akademske 2024/25. godine. Ukoliko se navedena stipendija ne iskoristi za zimski semestar, prebacuje se za ljetni semestar.

 

Prijaviti se mogu studenti Pravnog fakulteta, Edukacijskog-rehabilitacijskog fakulteta, Fakulteta elektrotehnike, Medicinskog fakulteta–Odsjek zdravstvenih studija, Farmaceutskog fakulteta, Rudarskog-geološko-građevinskog fakulteta-odsjek Građevinarstvo, Ekonomskog fakulteta i Filozofskog fakulteta Univerziteta u Tuzli.

 

Stipendija obuhvata putne troškove u iznosu od 275 EUR i mjesečnu stipendiju u iznosu od 800 EUR odnosno za četiri (4) mjeseca, koliko traje semestar, iznosi 3.475 EUR. Viza, dozvola za boravak i osiguranje nisu obuhvaćeni ovom stipendijom, te je stipendista dužan ove troškove snositi sam. Putni troškovi se izračunavaju uz pomoć „Distance Calculator“ dostupnog na sljedećem linku: https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/resources/distance-calculator_en).

VAŽNA NAPOMENA: Stipendija se isplaćuje nakon što student/ica stigne na partnerski univerzitet, prijavi se njihovom Uredu za međunarodnu saradnju, otvori svoj devizni žiro-račun, zvanično započne semestar te predoči Ugovor o učenju (Learning Agreement) potpisan od strane oba univerziteta.

Dosadašnja iskustva studenata su pokazala da prva uplata bude između prve i treće sedmice semestra. Stipendija se najčešće isplaćuje u dvije (2) rate. Prva rata se isplaćuje u iznosu od 70% od ukupnog iznosa stipendija, a 30% se isplaćuje na kraju semestra. Neki od partnerskih univerziteta mogu primijenjivati drugačiji plan isplate stipendija, a studenti te informacije mogu dobiti direktno od Uredu za međunarodnu saradnju na partnerskom univerzitetu.

Više informacija i lista predmeta dostupni su na sljedećim linkovima:

Websites: http://www.omu.edu.tr,  http:// http://erasmus.omu.edu.tr/en, http://ebs.omu.edu.tr/

http://erasmus.omu.edu.tr/en/genel/ka107-student, http://erasmus.omu.edu.tr/en/genel/ka107-staff

Course Catalouge: http://ebs2.omu.edu.tr

Faculty of Communication – Department of Journalism click here

International Relations Office(Location: https://goo.gl/maps/a6xAG3mcxQiuhhUv6 )

About Samsun & Guide

 

ROK ZA DOSTAVLJANJE DOKUMENATA ZA:

  1. ZIMSKI SEMESTAR: 26.06.2024.
  2. LJETNI SEMESTER: 29.10.2024. (Rok važi samo u slučaju da navedena stipendija nije iskorištena za zimski semestar)  

 

Rokovi Ureda:

  1. Za Zimski semester: Ured šalje nominacije 03.07.2024.
  2. Za Ljetni semester: Ured šalje nominacije 05.11.2024. (ukoliko stipendija nije iskorištena za zimski semestar)  

 

Ured šalje nominacije na: betul.yildirim@omu.edu.tr & erasmus@omu.edu.tr  

 

Potrebna dokumentacija za studente:

  1. Prijavni obrazac
  2. Fotografija (formata 35×45 mm) (studenti nose sa sobom na mobilnost)
  3. Fotokopija pasoša (stranica sa generalijskim podacima)
  4. CV na engleskom jeziku
  5. Motivaciono pismo na engleskom jeziku
  6. Prijedlog Erasmus+ Learning Agreement (OMU obrazac)
  7. Erasmus Student Application Form – dostaviti popunjen obrazac
  8. First Contact and Accomodation (ukoliko želite da vam OMU obezbijedi smještaj) – dostaviti popunjen obrazac
  9. Certifikat ili potvrda o poznavanju engleskog jezika, minimalno nivo B2 (studenti imaju nekoliko opcija, a Ured vam može dati više informacija)
  10. Za studente I ciklusa: Uvjerenje o položenim ispitima – prevedeno na engleski jezik
  11. Za studente II ciklusa (kada aplicira tokom I semestra dok sluša po prvi put predmete): Prepis ocjene sa I ciklusa studija ILI Uvjerenje o položenim ispitima na I ciklusu studija ILI Dodatak diplomi – prevedeni na engleski jezik
  12. Za studente II ciklusa (kada aplicira nakon odslušanog I i/ili II semestar: Uvjerenje o položenim ispitima na II ciklusu studija – prevedeno na engleski jezik
  13. Za studente III ciklusa: Uvjerenje o položenim ispitima – prevedeno na engleski jezik
  14. Za studente III ciklusa (koji su tek upisali III ciklus i nemaju položenih predmeta): Potvrda o statusu studenta – prevedena na engleski jezik

 

Prijave dostaviti putem e-maila: mirha.mujkanovic@untz.ba sa napomenom PRIJAVA ZA ERASMUS+ ONDOKUZ MAYIS. Svi dokumenti moraju biti dostavljeni na engleskom jeziku, potpisani i skenirani u PDF formatu sa jasno naznačenim imenom i prezimenom kandidata i nazivom svakog dokumenta (primjer: CV_First Name, Last Name). Learning Agreements se dostavljaju lično u Ured (ukupno četiri kopije).

 

Kontakt osoba na Ondokuz Mayis Univerzitet:

Betul  ÖCAL YILDIRIM (Responsible for Erasmus Inbound Mobility), International Relations Office, Erasmus+ Office, 55200 Atakum-Samsun, Turkey

Ph: +90-362-3121919 (Ext.1606); Email: betul.yildirim@omu.edu.tr /erasmus@omu.edu.tr 

 

PORUKA OD ONDOKUZ MAYIS UNIVERZITETA (OMU):

Documents to be sent to OMU by a nominated student

Before your arrival

1)       A copy of the announcement on your website

2)       A copy of the announcement posters, flyers, brochures, etc. if any

3)       The list of all applicants with their criteria points and Erasmus General Score

4)       Selection Committee Report (Ured Vam izdaje)

5)       English Proficiency Document

*Application forms listed in https://erasmus.omu.edu.tr/en/genel/ka171-student

 

On your arrival: What you should bring with you!

1)       Boarding passes

2)       E-tickets

3)       Copy of passport identity page

4)       4 passport size photo

5)       Health Insurance (Covering your stay here)

6)       Big Smile J  

 

On your return

1)    A copy of your departure stamp on your passport

2)    Complete the survey sent to your e-mail address by the European Commission

3)   The Board decision of study/traineeship recognition

4)   The Student’s Transcript of Records after the recognition process

5)  If applicable, a copy of the student’s diploma supplement after graduation

 

VAŽNO: Odabir kandidata se vrši u skladu sa Pravilnikom o međunarodnoj mobilnosti Univerziteta u Tuzli i Kriterijma za mobilnost studenata: Studenti.

 

Za sve dodatne informacije Ured za međuuniverzitetsku saradnju vam stoji na raspolaganju.


Kontakt informacije:

Ured za međuuniverzitetsku saradnju u zemlji i inostranstvu
Dr. Tihomila Markovića 1 (Rektorat Univerzitata u Tuzli, kancelarija br. 8)
E-mail: mirha.mujkanovic@untz.ba
Tel: +387 35 300 534